رستوران آرینا کیش

بعد از یک روز تفریح و خرید و گشت و گذار در جزیره زیبای کیش، می توانید در محیطی زیبا و لذت بخش خستگی خود را با نوشیدن یک نوشیدنی سرد یا گرم و همچنین انتخاب غذای مورد علاقه تان رفع نمایید. پیشنهاد می کنیم حتما از کافه و رستوران آرینا استفاده نمایید.

 

  • قیمت اصلی: 522.000 ریال  قیمت با تخفیف ویژه: 237.000 ریال
  • موزیک زنده با بند کامل
  • نزدیک بازار پردیس و رویا مال
  • انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی
  • طعم لذیذ غذاهای این رستوران، ذائقه شما را به چالش خواهد کشاند!
  • جهت جلوگیری از تکمیل ظرفیت سعی کنید بلیط خود را زودتر رزرو کنید.
  • اگر از طرفداران و عاشقان غذاهای گیاهی هستید، این رستوران را از دست ندهید

جهت نمایش سانس ها لطفا تاریخ را انتخاب کنید

انتخاب تاریخ

توضیحات

جزیره زیبای کیش همیشه مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار داشته است. دریایی زیبا، آب و هوایی خاص، تفریحات دریایی هیجانی، بازارهای جذاب که چشم خریداران را به خود خیره می کند. از همه مهمتر وجود رستورران های فوق العاده زیبا و به قول قدیمی ها همه چی تموم که ذائقه گردشگران را به چالش می کشاند.

از میان همه رستوران های کیش این بار به سراغ کافه رستوران آرینا کیش رفتیم تا از نزدیک آن را به شما معرفی کنیم. طبق نظرسنجی از گردشگران، اکثریت براین باورند که موزیک زنده می تواند خاطراتی را که در آن رستوران بوده اند را زنده نگه دارد. کافه رستوران آرینا کیش نیز بند موزیک زنده بسیار حرفه ای دارد.

تخفیف رستوران آرینا کیش

رقابت در جزیره کیش بین رستوران ها بسیار بالا است. مدیریت ها تمام تلاش خود را می کنند تا بیشترین رضایت مشتریان را از آن خود کنند. تخفیفات از مرسوم ترین حالات جذب گردشگر به حوزه خدماتی آن شرکت می باشد. برای مثال می توانیم به نرخ ورودی این رستوران اشاره کنیم که اصفهان توریست توانسته بیشترین تخفیف را برای گردشگرانی که از طریق سایت اصفهان توریست به آدرس اینترنتی: isfahan2rist.com بلیط ورود به رستوران را خریداری کرده است اشاره کنیم.

بهترین موزیک زنده شبانه

شاید بتوان گفت که اکثریت مشتریان بر این باورند که صرف وعده شام بدون موزیک زنده جذابیت ندارد. البته این مورد را نیز در ذهن داشته باشید که این رستوران در ایام سوگواری و وفات موسیقی زنده نخواهد داشت.

منو رستوران آرینا کیش

یکی از جذاب ترین قسمت های این مقاله توجه کردن به منوی عالی این رستوران است. این رستوران وجه تمایز بسیار زیادی با بقیه رستوران ها در این جزیره مرجانی دارد. البته همانطور که در مطالب قبل به آن اشاره کردیم نحوه رزرو بلیط ورودی به رستوران بود که می توانستید آن را در کمترین زمان ممکنه از طریق سایت اصفهان توریست به سادگی رزرو و خریداری کنید. اما منوی رستوران آرینا کیش یک منوی جامع و کامل که دربردارنده انواع غذاهای لذیذ و خوش آب و رنگ ایرانی، دریایی، فرنگی، سنتی و حتی فست‌فود می‌باشد و به ‌طور کلی هر آنچه که در ذهن داشته باشید در این رستوران پیدا خواهید کرد.

انواع کباب ها همچون کباب قفقازی ویژه، میکس دریایی، انواع استیک گوشت قرمز، مرغ و ماهی، میگو سوخاری ، پاستا آلفردو و سایر غذاهای ایرانی و بین المللی از جمله غذاهای مطرح این رستورانند که فقط با یک بار امتحان کردن مشتری دائم رستوران آرینا کیش خواهید شد. البته بخش کافی شاپ آرینا را از یاد نبرید، این کافه با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم نظیر قهوه، کاپوچینو، موکاچینو، موهیتو، لیموناد، بلو اسکای، رد آیلند، میلک شیک و… گرما بخش دورهمی های دوستانه خواهد بود.

 

 

کلام پایانی،

برای اینکه از سفرتان لذت بیشتری ببرید، پیشنهاد می کنیم قبل از حرکت بلیط تمامی مراکزی را که قصد دارید بروید چه تفریحی و چه رستورانی و یا تفریحات دیگر را خریداری نمایید، برای خرید بلیط تفریحات می توانید از طریق سایت اصفهان توریست استفاده کرده و از جشنواره تخفیفات آن کمال استفاده را برده و با خیالی راحت و آسوده به کیش زیبا سفر کنید.

یادمان نرود: اول ایرانگردی و بعد جهانگردی

 

شاید برای شما هم این سوالات پیش آمده باشد:

Frequently asked questions of buyers of Isfahan2rist site products

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستوران آرینا کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *