کافه رستوران بیت المزه

اگر به دنبال به چالش کشیدن ذائقه خود هستید و یا اینکه به دنبال یک DJ حرفه ای می گردید که ساعاتی شاد را به شما هدیه دهد! حتما به کافه رستوران بیت المزه کیش سری بزنید تا شگفت زده شوید.

 

  • قیمت اصلی : 510.000 ریال  قیمت با تخفیف ویژه :250.000 ریال
  • اولین کافه رستوران با تم عربی در جزیره
  • انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و عربی
  • طعم لذیذ غذاهای این رستوران، ذائقه شما را به چالش خواهد کشاند!

 

جهت نمایش سانس ها لطفا تاریخ را انتخاب کنید

انتخاب تاریخ

توضیحات

کافه رستوران بیت المزه یکی دیگر از رستوران های خوب جزیره کیش است. این رستوران با دو فضای روباز و سالن VIP پذیرای گردشگران است. قابلیت منحصر به فرد این رستوران وجود آلاچیق های بسیار زیبایی است که در محوطه آن طراحی و ساخته شده اند. نورپردازی زیبا، منو کامل و حرفه ای با سرو انواع نوشیدنی و غذا، امکان رزرو گروهی و برگزاری جشن ها و برنامه ها در موقعیت جغرافیایی ویژه و دنج در جزیره کیش از جمله ویژگی های این مجموعه زیبا است.

این رستوران دارای ۱۲ آلاچیق با گنجایش 6 نفره و 12 نفره می باشد، که بنابر تعداد همراهان، می توانید آلاچیق مورد نظر را انتخاب نمایید. یکی دیگر از ویژگی های این رستوران داشتن آبنمایی بسیار زیبا در محیط مرکزی آن است.

رستورانی با منویی استثنایی

کافه رستوران بیت المزه کیش غذاهای عربی، ایرانی، نوشیدنی های سرد و گرم عربی و ایرانی، و خیلی موارد دیگر را در منوی حرفه ای خود گنجانده است تا بتواند پذیرای هر ذائقه ای باشد. سرو غذا در سینی های مخصوص نوع پذیرایی این رستوران را خاص و منحصر به فرد کرده است.

جزیره کیش در جنوب ایران بزرگ قرار گرفته است به همین خاطر کافه رستوران بیت المزه کیش پوشش تمامی کادر پذیرایی خود را به لباس عربی مزین کرده است. البته این کار باعث جذابیت بیشتر رستوران شده است.

در این کافه رستوران از موزیک لذت ببرید

این مجموعه دارای دیجی بسیار حرفه ای است که با ترکییب آهنگ های روز ساعات خوبی را برای شما رقم خواهند زد. دیجی موسیقی خود از ساعت 20 آغاز کرده و تا پاسی از شب ادامه دارد، لذا اگر تمایل دارید همراه با صرف غذا به موزیک این دیجی حرفه ای گوش فرا دهید حتما ساعت ورود خود را تنظیم کرده و از قبل از طریق سایت اصفهان توریست جای خود را رزرو نمایید تا از محیط شاد این کافه لذت بیشتری را ببرید و خاطره ای بیاد ماندنی را برای خود و همراهانتان ثبت کنید.

کافه رستوران بیت المزه دارای منویی بی نظیر از غذاهای ایرانی، عربی و دریایی است. در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

 

قوانین و مقررات:

  • ساعات پذیرایی برای صبحانه از ساعت ۵ صبح الی ۱۱، نهار از ساعت ۱۳ الی ۱۷ و شام از ساعت ۲۰ الی ۲۳:۵۹ می باشد.
  • برای شام قبل از ساعت ۲۱:۴۵ در رستوران حضور داشته باشید.
  • موسیقی زنده هر شب به غیر از روزهای عزاداری اجرا می شود.
  • مدت زمان استفاده از آلاچیق در کافه رستوران بیت المزه کیش ۲ ساعت می باشد.
  • مبلغ پرداختی شما بابت رزرو رستوران بوده که از مبلغ نهایی فاکتور غذا در زمان پرداخت کسر خواهد شد.
  • اعتبار استفاده از بلیط ورودی کافه رستوران بیت المزه کیش طبق تاریخ مندرج بر روی بلیط رزرو است و فقط در همان تاریخ اعتبار دارد و در صورت عدم استفاده در زمان مقرر منقضی میگردد.
  • نیازی به پرینت بلیط رزرو خود ندارید!
  • به‌منظور پیشگیری از تکمیل ظرفیت، بهتر است از قبل برنامه‌ریزی کرده و بلیط خود را رزرو کنید.
  • هزینه رزرو برای کودکان زیر ۸ سال رایگان است.
  • این بلیط شامل قوانین چارتر است لذا غیرقابل استرداد (کنسل) می باشد.
  • رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است.

 

کلام پایانی،

برای اینکه از سفرتان لذت بیشتری ببرید، پیشنهاد می کنیم قبل از حرکت بلیط تمامی مراکزی را که قصد دارید بروید چه تفریحی و چه رستورانی و یا تفریحات دیگر را خریداری نمایید، برای خرید بلیط تفریحات می توانید از طریق سایت اصفهان توریست استفاده کرده و از جشنواره تخفیفات آن کمال استفاده را برده و با خیالی راحت و آسوده به کیش زیبا سفر کنید.

یادمان نرود: اول ایرانگردی و بعد جهانگردی

 

سوالات متداول:

Frequently asked questions of buyers of Isfahan2rist site products

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کافه رستوران بیت المزه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *