سالن ماساژ هتل کوروش

خیلی از وقت ها باید به بدنمان نیز استراحت بدهیم، سالن ماساژ هتل کوروش می تواند بهترین گزینه باشد. حتما امتحان کنید

  • قیمت اصلی: ۱.۰۶۲.۰۰۰ ریال  قیمت با تخفیف ویژه: ۵۷۰.۰۰۰ ریال
  • ماساژ شیاتسو برای افرادی که به دنبال آرامش، کاهش استرس، درد و تنش جسمی هستند، می تواند انتخاب خوبی باشد.
  • اگر به دنبال یک ماساژ رومانتیک هستید، بهترین گزینه ماساژ آروماتراپی است
  • ماساژ آیورودا برگرفته از طب باستانی هندی است.
  • ماساژ سنگ داغ باعث می شود تا تنش عضلانی تسکین پیدا کرده، جریان خون بهبود پیدا کند

جهت نمایش سانس ها لطفا تاریخ را انتخاب کنید

انتخاب تاریخ

توضیحات

رفتن به سفر مزیت های بسیاری دارد. در سفر با فرهنگ ها، قومیت ها، زیبایی های منحصر به فرد طبیعت آن منطقه و خلاصه با خیلی موارد دیگر آشنا شده و کسب تجربه خواهیم کرد. جزیره کیش نیز از جمله سفرهایی است که مجبورید تا تفریحات و بازارگردی را پشت سرهم انجام بدهید تا مطمئن شوید چیزی از قلم نیافتاده است!. قطعا این همه تلاش باعث می شود تا بدن ما اعلام خستگی شدید کند و لذت کیش گردی را از ما بگیرد. زیرا دیگر رمقی برای ادامه ندارد.

به اتفاق دوستی به جزیره کیش سفر کردیم. بعد از دو یا سه روز دیگه رمق نداشتیم از اتاق هتل بیرون بیاییم. اگر به همین صورت پیش برود، خیلی از برنامه ها را که قبل از سفر توسط سایت اصفهان توریست رزرو و بلیط های آن مکان ها را خریداری کرده بودیم، از بین می رفت.

سالن ماساژ هتل کوروش

کلافه شده بودیم، برای صرف نهار به رستوران هتل رفتیم. بعد از غذا گشتی در لابی هتل زدیم. چشممان به تابلوی سالن ماساژ هتل کوروش افتاد. با خوشحالی به سمت اتاق پذیرش ماساژ رفتیم و در مورد ماساژ و شرایط آن سوالاتی کردیم.  مسئول پذیرش آنجا بسیار عالی و با مهربانی همه را برای ما توضیح داد.

مطالبش بسیار جالب توجه و جذاب بود. او می گفت انواع مختلفی ماساژ وجود دارد. چه خوب است بدانید کدام نوع ماساژ را و برای چه منظوری نیاز دارید. سپس آن را انتخاب نمایید. شما می توانید با مشاوران ما گفتگو کرده تا آنان بر اساس نیاز بدن شما بگویند که برای اینکه حالتون بهتر بشود کدام نوع را انتخاب نمایید.

پرسیدم امکان دارد خلاصه وار انواع ماساژها را برای ما توضیح دهد؟ با خوشرویی ما را به مشاور ماساژ آن مرکز معرفی کرد و بعد احوال پرسی مجدد درخواستم را تکرار کردم و مشاور نیز با تبسمی شروع کرد به توضیح دادن انواع ماساژ که در ادامه گفته های او را به رشته تحریر در آورده ایم.

ماساژ سوئدی

این نوع ماساژ می تواند گره‌های عضلانی از بین ببرد. در کل برای افرادی که اولین بار است که به ماساژ می آیند بهتر است. همچنین افرادی که تنش و استرس فراوانی دارند این ماساژ برای آنها عالی است.

ماساژ در بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن بسیار کارآمد است
تصویر گویای شخصی است که دارد ماساژ سنگ داغ را تجربه می کند. سالن ماساژ هتل کوروش

ماساژ سنگ داغ

این نوع ماساژ درمانی شبیه ماساژ سوئدی است، فقط اینکه ماساژ درمانگر علاوه بر دست‌هایش از سنگ‌های داغ نیز استفاده می‌کند. این روش باعث می شود تا تنش عضلانی فرد کاهش یابد، جریان خون فرد را بالا می برد و از طریق سنگ‌های داغ درد بدن فرد را تسکین می‌دهد. این نوع ماساژ باعث می شود تا تنش عضلانی تسکین پیدا کرده، جریان خون بهبود پیدا کند، درد تسکین می یابد، آرامش در فرد افزایش می یابد و استرس را نیز بر طرف می کند.

ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی با استفاده از یک سری حرکاتی که بیشتر شبیه حرکت‌های کششی در یوگا است، بر روی کل بدن اعمال می شود. درمانگر ممکن است از کف دستان و انگشت‌هایش برای فشار به بدن‌ شما استفاده کند. او شما را در وضعیت های مختلفی با کشش و پیچش مواجه خواهد کرد. به نظر من باید در مدت ماساژ لباس های گشاد و راحت استفاده نمایید تا  درمانگر شما راحت تر بتواند خدمات این نوع ماساژ را به شما ارائه نماید.

ماساژ سنتی چینی

در این نوع ماساژ، درمانگر با استفاده از حرکات چرخشی نوک انگشتانش فشار ملایمی به برخی از نقاط خاص بدن وارد می‌کند، معمولا این نوع ماساژ همراه با طب سوزنی است.

ماساژ آیورودا

این نوع ماساژ برگرفته از طب باستانی هندی است. در این روش، ماساژ آرام بدن با استفاده از روغن‌های گیاهی، و حرکات و ضربه‌های ریتمیک بر بدن شما انجام خواهد شد.

ماساژ شیاتسو

این نوعی از ماساژهای ژاپنی است. ماساژ شیاتسو برای افرادی که به دنبال آرامش، کاهش استرس، درد و تنش جسمی هستند، می تواند انتخاب خوبی باشد. در این روش آرامش روحی و جسمی فرد تقویت خواهد شد. استرس، اضطراب و افسردگی ناشی را رها سازی می کند. سردرد را درمان کرده و همچنین درد عضلاتی که گرفتگی دارند را بسیار کاهش می دهد.

ماساژ آروماتراپی

حال اگر به دنبال یک ماساژ رومانتیک هستید، این بهترین گزینه خواهد بود. ماساژ آروماتراپی، ترکیبی است از روغن های معطر و فشار نرم و ملایم درمانگر است. این نوع ماساژ باعث می شود تا روحیه فرد تقویت شود، استرس و همچنین اضطراب او کاهش پیدا کند، افسردگی در فرد بسیار کم می شود، فشار و گرفتگی عضلات بسیار کاهش می یابد و خلاصه هرگونه دردی را می تواند تسکین دهد.

ماساژ آروماتراپی برای کسانی است که می­خواهند یک ماساژ رومانتیک داشته باشند
در این عکس بخشی از روغن های اسانس دار را ملاحظه می کنید که در  سالن های ماساژ استفاده می شود مثل سالن ماساژ هتل کوروش

رفلکسولوژی

این نوع ماساژ برای افرادی است که به دنبال استراحت و همچنین بدست آوردن انرژی طبیعی خود می باشند، می توان گفت بهترین گزینه خواهد بود. از همه مهمتر برای افرادی که از لمس شدن بدنشان در ماساژ راحت نیستند، رفلکسولوژی می­ تواند گزینه بسیارعالی باشد.

در ماساژ رفلکسولوژی در نقاط مختلف بدن مثل پاها،گوش ها و همچنین دستها فشارهای ملایم و یا شدیدی را وارد می کنند. البته به خاطر داشته باشید در زمان ماساژ، حتما از لباس های گشاد و راحت استفاده نمایید.

ماساژ انواع دیگیری نیز دارد که بیشتر مربوط به ارتوپدی ها و موارد خاص پزشکی می شود.

صحبت های ما با مشاور کلی به درازا کشیده بود که گفت البته ماساژ نیز برای یکسری از افراد ممنوع است که آنرا نیز خلاصه وار در ادامه خواهیم گفت.

ماساژ می تواند برای چه افرادی خطرناک باشد؟

  • بانوان عزیز در صورت باردار بودن حتما با پزشک خود مشورت کنید. زیرا ماساژ در برخی نواحی باعث زایمان زودرس می شود.
  • کسانی که بیماری قلبی، سرطان یا آرتریت دارند باید قبل از ماساژ با پزشک خود مشورت کنند.
  • افرادی که درای پوکی استخوان شدید هستند نمی توانند از ماساژ استفاده نمایند.
  • در صورتیکه دارای زخم های باز، سوختگی یا عضوی از بدن که اصطلاحا رگ به رگ شده از ماساژ استفاده نکنند.
  • توجه داشته باشید که محل شکستگی استخوان را به هیچ عنوان نباید ماساژ داد.
  • در صورت ابتلا به تب بالا، التهاب، ترومبوز، عفونت یا بیماری های عفونی پوستی، از رفتن به ماساژ خودداری کنید.

البته هر سالن ماساژی قوانین و مقرراتی را برای خود تعریف نموده است، که باید آن ها را رعایت کنیم:

قوانین و مقررات سالن ماساژ هتل کوروش کیش:

  • شروع سانس بانوان در سالن ماساژ هتل کوروش از ساعت 9 صبح الی 16 بعدازظهر و سانس آقایان از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰ می باشد.
  • مدت زمان ماساژ از ۲۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه بر اساس نوع ماساژ متفاوت می باشد.
  • مبلغ پرداختی گردشگر فقط بابت رزرو سالن بوده و هزینه هر ماساژ، جداگانه در محل سالن محاسبه خواهد شد.
  • لطفا قبل از ماساژ پرخوری نکنید، توجه داشته باشید از زمان غذاخوردن شما باید حداقل دو ساعت گذشته باشد.
  • مطمئن باشید که ماساژ دهنده، اطلاعات کامل پزشکی را در مورد شما می داند، زیرا ممکن است ماساژ برای بدن شما منع پزشکی داشته باشد
  • اعتبار استفاده از این بلیط، طبق تاریخ و ساعت درج شده بر روی آن بوده و در صورت انقضاء، فاقد اعتبار می باشد.
  • هر نوع فیلمبرداری و عکس برداری در سالن ماساژ هتل کوروش ممنوع است.
  • ورود انواع خوراکی ها مانند چیپس و پفک و غیره به سالن ممنوع است.
  • هزینه کافی شاپ در محل سونا بر عهده میهمان است.
  • این بلیط شامل قوانین چارتر بوده و غیر قابل استرداد و انتقال می باشد
  • ورود هر نوع کالسکه، کالا و اجناس مشابه به سالن ماساژ ممنوع است.
  • همراه داشتن ماسک الزامی است.

بعد از اینکه مطالب دلنشین مشاور تمام شد، دو ساعت بعد برای ما تعیین وقت ماساژ کردند. من بی صبرانه منتظر ماساژ بودم تا انرژی از دست رفته ام را بازیابی کنم و از روزهای باقی مانده ام در کیش نهایت لذت را ببرم.

ماساژ ما در زمانی که مشخص کرده بودند انجام شد. بعد از ماساژ احساس می کردم تازه متولد شدم. لذا توصیه می کنم در سفرتان به کیش حتما سری به سالن ماساژ هتل کوروش کیش بزنید و لذت ببرید.

 

 

کلام پایانی،

برای اینکه از سفرتان لذت بیشتری ببرید، پیشنهاد می کنیم قبل از حرکت بلیط تمامی مراکزی را که قصد دارید بروید چه تفریحی و چه رستورانی و یا تفریحات دیگر را خریداری نمایید، برای خرید بلیط تفریحات می توانید از طریق سایت اصفهان توریست استفاده کرده و از جشنواره تخفیفات آن کمال استفاده را برده و با خیالی راحت و آسوده به کیش زیبا سفر کنید.

یادمان نرود: اول ایرانگردی و بعد جهانگردی

 

سوالات متداول:

Frequently asked questions of buyers of Isfahan2rist site products

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سالن ماساژ هتل کوروش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *