رستوران صفدری ساحلی کیش

طعم لذیذ شیشلیک را فقط در رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش تجربه کنید. در سفر به کیش این رستوران را در اولویت برنامه های خود قرار دهید

  • قیمت اصلی : ۵۲,۰۰۰ هزار تومان  قیمت با تخفیف ویژه :۱۵,۰۰۰هزار تومان
  • موزیک زنده با بند کامل.
  • دید دریا.
  • انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی.
  •  سفارش غذا برای نصف تعداد مهمانان الزامی می باشد.

جهت نمایش سانس ها لطفا تاریخ را انتخاب کنید

انتخاب تاریخ

توضیحات

رستوران صفدری ساحلی کیش را می توان به عنوان یک انتخاب مطمئن و برتر در میان رستوران های کیش برگزید. مطمئنا همه ما در سفرهایمان به دنبال رستورانی هستیم که از نظر بهداشت غذایی سالم و با کیفیت باشد. طبق آماری که در فضای مجازی منتشر شده بود به این مطلب اشاره داشت که تمامی گردشگران که وارد یک شهر جدید می شوند به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از رستوران های آن شهر ممکن است در رستورانی غذا بخورند که سلامتی غذایی آن را نمی دانند و همین امر ممکن است آنها را دچار مسمومیت های غذایی کند و سفر را به کامشان تلخ نماید. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا رستورانی را به شما گردشگر عزیز معرفی کنیم که با خیال راحت به آنجا رفته و با اطمینان خاطر سفارش غذا داده و از کیفیت عالی آن در کنار همراهانتان کمال لذت را ببرید.

بیش از نیم قرن اعتبار و خوش نامی

این رستوران با بیش از پنجاه سال قدمت افتخار این را دارد که غذایی با کیفیت در اختیار گردشگران و علاقمندان قرار داده است. غذای اصلی رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش، شیشلیک است. در یک بازه زمانی بازخورد مشتریان در مورد غذای معروف این رستوران که همان شیشلیک است مورد ارزیابی قرار گرفت. نتیجه این نظرسنجی بسیار جالب بود. آنها شیشلیک را جزو ده غذای برتر جزیره کیش قرار داده بودند. همین امر باعث شده تا گردشگران از این رستوران استقبال بیشتری کنند تا جایی که توصیه می کنیم قبل از حرکت حتما بلیط ورودی خود را از سایت اصفهان توریست خریداری نمایید تا با جمعیتی منتظر پشت درب ورودی رستوران شاندیز صفدری ساحلی مواجه نشوید.

طعم خاص و ناب شیشلیک را در جزیره زیبای کیش می توانید در رستوران زیبای شاندیز صفدری ساحلی و کنار خلیج همیشه تا ابد فارس تجربه کنید. جالب است بدانید این رستوران دارای ظرفیتی حدود ۱۰۰۰ نفر بوده و می توان گفت یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های جزیره کیش محسوب می‌شود. وعده ناهار از ساعت ۱۳ الی ۱۷ و شام از ۲۱ الی ۱ بامداد سرو می‌شود. کنسرت و موسیقی زنده نیز فقط در وعده شام برگزار می‌شود.

منو شاندیز صفدری ساحلی در کیش

تا اینجا مختصری از رستوران زیبای شاندیز صفدری ساحلی گفتیم و حالا نوبت به منوی جذاب و خوشمزه رستوران می رسد. همانطور که از اسم رستوران مشخص است و در قسمت‌های قبل نیز توضیح دادیم، معروف‌ترین غذای این رستوران، شیشلیک است. همه روزه علاقمندان زیادی به منظور چشیدن طعم ناب و اصیل شیشلیک شاندیز به رستوران صفدری ساحلی کیش می‌آیند. اما با وجود این غذای معروف و لذیذ، در منوی این رستوران غذاهای متنوع دیگری را نیز مشاهده خواهید کرد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

کبابی و سنتی:

  • از جمله مهم ترین غذاهای کبابی رستوران سنتی و اصیل ایرانی شاندیز صفدری ساحلی کیش می‌توان به ماهیچه مخصوص، گردن مخصوص، چلوکباب برگ، چلوکباب مخلوط، کباب فیله گوسفندی، کباب لقمه و جوجه کباب مخصوص اشاره کرد.

غذای دریایی:

  • بهتر است بگوییم برگ برنده این رستوران، همجواری آن در کنار خلیج همیشه تا ابد فارس است که باعث دسترسی راحت آن به انواع مختلف ماهیان و آبزیان لذیذ دریایی می باشد. به همین خاطر اضافه کردن چند غذای دریایی پرطرفدار به منوی رستوران کار جالبی است. ماهی شیر کبابی، ماهی سرخ شده ویژه، ماهی شکم پر مخصوص، بشقاب دریایی و میگو سرخ شده از جمله غذاهایی است که در این رستوران طبخ و سرو می شود.

غذاهای فرنگی و نوشیدنی‌ها:

  • همانطوریکه در در مطالب قبل گفتیم این رستوران با توجه به اصیل بودنش مسلما تعداد غذاهای فرنگی در منوی آن بسیار کمرنگ تر از رستوران های دیگر است اما در هر صورت خالی از لطف نیست که به دو غذای فرنگی پرطرفدار استیک مرغ و فیله استیک آن نیز اشاره کنیم. در کنار غذاهای لذیذ این رستوران علاوه بر نوشیدنی‌های رایج آن مثل دوغ و نوشابه، انواع نوشیدنی‌های سرد و آبمیوه‌های طبیعی و تازه مثل موهیتو، لیموناد و آب پرتقال نیز برای مشتریان سرو می‌شود.

افتتاح رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

در حدود نیم قرن پیش رستوران شاندیز صفدری در شهر مشهد افتتاح شد. این رستوران بدلیل کیفیت بالا و طعم عالی غذاهایش خصوصا شیشلیک، توانست بسرعت پله های شهرت را طی نماید. بعد از مدتی توانستند شعب هایی را در کلان شهرها افتتاح کنند. کیش نیز درحال رونق گرفتن بود. مدیران رستوران شاندیز صفدری فرصت را غنیمت شمرده و اولین رستوران را با نام شاندیز صفدری ساحلی در جزیره زیبای کیش افتتاح کردند. از آن زمان تاکنون بیش از بیست سال می گذرد و هر روز به کیفیت غذاهایش می افزاید به همین دلیل بیشترین حضور مشتری را از آن خود کرده است.

پدر شیشلیک ایران

رستوران داران در بین خود او را پدر شیشلیک ایران می نامند و دلیل آن نیز کیفیت فوق العاده غذاهای آن رستوران مخصوصا شیشلیک آن است. البته مدیران رستوران برای پاسخگویی به خواسته مشتریان، منوی خودشان را گسترش دادند. اکنون منوی رستوران شاندیز صفدری ساحلی در کیش تنها به غذاهای کبابی و سنتی محدود نمی باشد. غذاهای فرنگی و دریایی هم به منوی آن اضافه گردید.

اجرای کنسرت زنده از دیگر دلایل مهمی است که می‌تواند هر گردشگری را مجاب به حضور در این رستوران کند، اجرای کنسرت شبانه و موسیقی زنده حین صرف وعده شام از جذابیت های این رستوران به شمار می آید. هر شب به جز ایام عزاداری و وفات، به مدت چهار ساعت حین صرف شام، موسیقی زنده توسط محبوب‌ترین هنرمندان و موزیسین‌های جزیره کیش برای مشتریان اجرا می‌شود. اجرای موسیقی زنده باعث ایجاد یک فضای خانوادگی شاد و مفرح می‌شود. به همین دلیل بسیاری از گردشگران سعی می‌کنند تا در زمان سفر به جزیره کیش، حداقل یکبار از رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش بازدید نمایند.

ترانسفر رایگان رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

البته تفریحات و سرگرمی‌های شاندیز صفدری ساحلی کیش فقط به موسیقی و غذاهای دلچسب ختم نمی‌شود. اولین پارک بانجی جامپینگ کیش در کنار این رستوران افتتاح شد. علاقمندان می‌توانند از پرش از ارتفاع در خلیج همیشه فارس لذت ببرند. همچنین خدمات رستوران بسیار ویژه و گسترده است. افراد پس از رزرو بلیط مشمول ترانسفر یا حمل و نقل رایگان رفت و برگشت می‌شوند. حمل و نقل رایگان یک امکان عالی برای بازدیدکنندگانی است که وسیله نقلیه نداشته و تمایلی به استفاده از تاکسی و سایر وسایل حمل و نقل نیز ندارند. سرویس مخصوص رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش شما را از محل مقرر سوار کرده و به رستوران می‌برد. در ساعت مشخص نیز مشتریان به محل اولیه بازگردانده می‌شوند. به این ترتیب بدون نیاز به پرداخت هزینه حمل و نقل، شما می‌توانید از این رستوران دیدن کنید.

قوانین و مقررات:

رستوران صفدری ساحلی کیش نیز مثل تمامی رستوران های موفق دارای قوانینی است که باید قبل از حضور در آنجا بدانید:

  • ساعات پذیرایی رستوران صفدری ساحلی کیش ظهر از ساعت ۱۳ الی ۱۷ بدون موزیک ۲۱ الی ۱ بامداد با موزیک زنده است.
  • میهمان هایی که رزرو وعده شام دارند، قبل از ساعت ۲۱:۴۵ در رستوران حضور داشته باشند.
  • موسیقی زنده از ساعت ۲۱ هر شب به غیر از روزهای عزاداری اجرا می شود.
  • مبلغ پرداختی شما بابت رزرو رستوران بوده که از مبلغ نهایی فاکتور غذا در زمان پرداخت کسر خواهد شد.
  • نیازی به پرینت بلیط رزرو خود ندارید!
  • به‌منظور پیشگیری از تکمیل ظرفیت بهتر است از قبل برنامه‌ریزی کنید و بلیط خود را سریع‌تر رزرو کنید.
  • هزینه رزرو برای کودکان زیر ۸ سال رایگان است.
  • این بلیط شامل قوانین چارتر بوده و غیرقابل استرداد (کنسل) می باشد.
  • مبلغ پرداختی شما بابت ورودی رستوران و موزیک زنده می باشد.
  • اجرای موزیک زنده (به غیر از ایام سوگواری)

 

 

کلام پایانی،

برای اینکه از سفرتان لذت بیشتری ببرید، پیشنهاد می کنیم قبل از حرکت بلیط تمامی مراکزی را که قصد دارید بروید چه تفریحی و چه رستورانی و یا تفریحات دیگر را خریداری نمایید، برای خرید بلیط تفریحات می توانید از طریق سایت اصفهان توریست استفاده کرده و از جشنواره تخفیفات آن کمال استفاده را برده و با خیالی راحت و آسوده به کیش زیبا سفر کنید.

یادمان نرود: اول ایرانگردی و بعد جهانگردی

 

 

سوالات متداول:

Frequently asked questions of buyers of Isfahan2rist site products

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستوران صفدری ساحلی کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *